Jump to content

Vortex Viper PST, SWAROVSKI Z3 eller Zeiss Conquest


Dessmo

Recommended Posts

SWAROVSKI Z3 4-12x50mm Matte BT Plex Reticle kommer på litt over 1000$, ca 300 mer enn de to øvrige kandidatene. Ser den koster ca det dobbelte i Norge, så den er sikkert vært pengene. Men da blir det ikke opplyst retikkel, men jeg får vel klare meg uten det.

Link to comment
Share on other sites

Bumper denne. Har bestemt meg for en Swarovski, men hvilken forstoerrelse er aa anbefale. Skal ha kikkerten paa en custom (rem 7 kasse med Lilja pipe og high tech stok) .223 for primaert fugle jakt. Blir en lett og nett sak paa ca 2,7 m 50 cm pipe. Tenkt innledningsvis paa en 4-12 x 50 med BT for litt lengre hold, men 3-10x40 med BRX retikkel passer kanskje bedre paa denne type rifle.

Link to comment
Share on other sites

hvor har du tenkt å kjøpe denne? skal ha akkuratt maken, men vet ikke hvor jeg skal handle fra enda.

Har mulighet for å kjøpe den fra USA, ser det er noen kroner å spare på det. Hvilken forstørrelse og retikkel går du for?

Link to comment
Share on other sites

skal til USA om 2 uker, så har mulighet til å handle der selv, men aner ikke hvordan det er med export fra USA og slik, har ikke lyst til å bli tatt å smugle ut våpen deler fra USA ;)

går for4 -12X50 mest lyst på ballistic turret eller så blir det nok BRX

 

har også sjekka litt med forhandlere i USA og dem sender ikke Swaro ut av USA...

Link to comment
Share on other sites

har også sjekka litt med forhandlere i USA og dem sender ikke Swaro ut av USA...

 

But Jetcarrier do :D

 

Og de har normalt bedre fraktpriser og man unngaar postens fortollingsgebyrer.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...