Jump to content

Ny jaktstøvel lekker vann (litt)


Darkbull

Recommended Posts

Hallo kjøpte 1 par nye jaktstøvler (Alfa Bever Grip støvel) i denne uka. Men den ene skoen tar inn litt vann rett nede ved det nederste lisse feste. så det jeg lurte på burde jeg klage på dette til butikken. Ikke noe gøy med nye sko og så lekker det inn vann.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leverte de i butikken i dag, så spurte de i kassa åssen de skulle få testa om støvlene lakk vann. Svarte de fint, fyll de med vann og kikk rundt på de. Sjekka de sjøl i dag sånn for og være sikker sa jeg. Fikk til svar at jeg måtte vente, for de skulle sende de bort for testing.

Link to comment
Share on other sites

Når du kjøpte dem denne uka og du fikk det til svar hadde jeg forlangt nye støvler eller pengene tilbake . Dette er til og med innenfor bytterett tid. Her må du stå på !

 

Ikke for og si noe om Alfa men jeg har hvert uheldig med mine . Kjøpte nytt par for noen år siden og i samme år begynte ene sko og lekke og jeg fikk nytt par på min butikk uten noe mere men det nye paret var tett til det hadde gått litt over 2 år så var det lekk på den ene igjen men da var det ingen garanti . Veldig synd for jeg liker skoene veldig bra men jeg bruker lærsmørning på de nå og de holder delvis dagen ut hvis det ikke er for mye nedbør .

Link to comment
Share on other sites

Hvilken butikk var dette? Det må være xxl eller noe sånt. De viser jo totalt innkompetanse på mange plan her... Du kan fint kreve nye sko, eller pengene tilbake. Får du problemer, ta kontakt dirrekte med Alfa. Da løser det seg. De vil aldri gå med på noe sånt.

 

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Dette fikser Alfa opp i, garantert. Jeg tok kontakt med dem direkte for noen år siden når en søm løsnet. Sendte dem inn og fikk sydd dem uten kostnad. Jeg gadd ikke gå via forhandler, tok like godt direkte kontakt med Alfa. Og det fungerte smertefritt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...