Darkbull Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Hallo kjøpte 1 par nye jaktstøvler (Alfa Bever Grip støvel) i denne uka. Men den ene skoen tar inn litt vann rett nede ved det nederste lisse feste. så det jeg lurte på burde jeg klage på dette til butikken. Ikke noe gøy med nye sko og så lekker det inn vann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasv Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Ja uten tvil. Bare å få nye sko. Dette er en gorerex sko. Den blir aldri tett om den har lekkasje. Dette er en produksjonfeil. Gå å hent deg nye sko. Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkbull Posted June 8, 2013 Author Share Posted June 8, 2013 Ja det er det Gore-Tex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shooter 2 Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Klart reklamasjon !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xesray Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Svaret e så enkelt som om du ønsker å bli vått på beine eller ikkje, så ka ønsker du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkbull Posted June 8, 2013 Author Share Posted June 8, 2013 Jeg leverte de i butikken i dag, så spurte de i kassa åssen de skulle få testa om støvlene lakk vann. Svarte de fint, fyll de med vann og kikk rundt på de. Sjekka de sjøl i dag sånn for og være sikker sa jeg. Fikk til svar at jeg måtte vente, for de skulle sende de bort for testing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shooter 2 Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Når du kjøpte dem denne uka og du fikk det til svar hadde jeg forlangt nye støvler eller pengene tilbake . Dette er til og med innenfor bytterett tid. Her må du stå på ! Ikke for og si noe om Alfa men jeg har hvert uheldig med mine . Kjøpte nytt par for noen år siden og i samme år begynte ene sko og lekke og jeg fikk nytt par på min butikk uten noe mere men det nye paret var tett til det hadde gått litt over 2 år så var det lekk på den ene igjen men da var det ingen garanti . Veldig synd for jeg liker skoene veldig bra men jeg bruker lærsmørning på de nå og de holder delvis dagen ut hvis det ikke er for mye nedbør . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xesray Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Blitt dårlige kvalitet med årene? Kjøpte mine for 6 år siden, bruker de enda. Kjempe sko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasv Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Hvilken butikk var dette? Det må være xxl eller noe sånt. De viser jo totalt innkompetanse på mange plan her... Du kan fint kreve nye sko, eller pengene tilbake. Får du problemer, ta kontakt dirrekte med Alfa. Da løser det seg. De vil aldri gå med på noe sånt. Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolverine67 Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Grei skuring, nye sko eller pengene tilbake! De må gjerne teste dem, men det skal ikke gå utover deg! Grufull kundebehandling. Har hatt flere par Alfa og har vært fornøyd med dem. Synes det er trist, dersom de lar kvaliteten forfalle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkbull Posted June 8, 2013 Author Share Posted June 8, 2013 Tar en tur til mandag, kan jo være helge/vikar folk i helga som ikke vet så mye om garanti saker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludvik Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Dette fikser Alfa opp i, garantert. Jeg tok kontakt med dem direkte for noen år siden når en søm løsnet. Sendte dem inn og fikk sydd dem uten kostnad. Jeg gadd ikke gå via forhandler, tok like godt direkte kontakt med Alfa. Og det fungerte smertefritt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkbull Posted June 9, 2013 Author Share Posted June 9, 2013 Tror de sender bare nye støvler nå. koster vel mere og fikse i Norge nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkbull Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 De blir sendt til alfa sitt anlegg i Norge for testing/rep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jommit Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Her bør det være nye sko eller pengene tilbake, enkelt og greit. Har selv hatt samme type sko i 3 år nå og aldri vert våt på beina. Dette til tross for at de blir brukt for det meste i vestnorsk myrterreng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts