Jump to content

tips til s&w model 60


Ed Hardy

Recommended Posts

LPA TXT er vel som regel riktig medisin. Avtrekksmodifisering? Må du spørre så er nok riktig svar en god børsemaker. Grep er vel litt smak og behag. Hører mange bruker Hogue Bantam. Selv er jeg ganske glad i Karl Nill, der er det mye snadder å velge på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har en slik, bytta til slappere Wolff-fjærer i den, men ble ikke helt fornøyd så det blir nok en runde polering innvortes.

 

Siden hanefjæra er ei spiralfjær, og ikke ei bladfjær(som på de større modellene) så kan man vel ikke forvente det helt smørglatte avtrekket?

 

Blir morsomt å følge denne tråden!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@Ed Hardy: Ville valgt andre sikter enn LPA. Har dem selv på min M60 3". Mine måtte festes med andre fester/skruehull enn originalsiktene. Sjekk at du får/ at det finnes LPA TXT dedikert til din M60 først. Jeg måtte dessuten skifte til høyere korn. Ditt våpen må du skifte korn på (hvis det i hele tatt er mulig) uansett hva slags baksikte du velger. Men begynner du å modde på våpenet ditt, tar du sjela fra det. Da kan du like gjerne ta den helt ut med matchløp og sikteskinne. Skal du sette i avtrekkskule/stopper, bør du sette den i avtrekkeren, ikke i bøylen. Du vil uansett aldri kunne få k-ramme-avtrekk i den, og da er det ikke vits å skamfere den mer enn nødvendig. Synes du har en fin liten gønner, jeg. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...