M67 Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 http://www.airforceairguns.com/TalonSS-w-4-16x50-Scope-1-High-Rings-p/kitu1023s.htm Kan dette være noe å ha? K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HighPower Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Du er ikke den eneste som har tenkt i de baner, men det har blitt med tanken foreløpig... Ser spennende ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullvingen Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hvilket kaliber skal du ha den i? Mente å huske at det ligger noe slikt på finn iblant. Personlig ville jeg ikke kjøpt den, liker ikke utseendet. Ofte bedre å handle fra Norge, da har du reklamasjonsrett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M67 Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 liker utseendet bedre enn de som prøver å se klassiske ut. Tenke at siden Air Arms og Daystate osv. tydeligvis bruker store ressurser på utseende og treverktilpasning - så får en mer ytelse for pengene her? Jeg skal ha presisjon, presisjon og presisjon, stille, stille, og godt til brukelig avtrekk - 4.5mm K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poacher Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Har sett på den flere ganger. Har sansen for den, men den burde hatt magasin og ikke singleskudd. Selv ville jeg hatt .22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M67 Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Magasin er nok kjekt når man åler seg innpå kaniner og slikt, og ellers også - men hvorfor .22? K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HighPower Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Nå er den jo så viselig innrettet at løpet skiftes med enkle grep, og de leverer løp i flere kalibre. M.a.o., man låser seg ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts