Labbis83 Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 hei, er på jakt etter hylsevasker og kom over denne "Stainless Tumbler Media". http://www.stainlesstumblingmedia.com/ er det noen som har erfaring med "STM"? den ser jo bra ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirhitalot Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Får gode tilbakemeldinger, men koster jo deretter... Fra iPhone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humbo Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Den fungerar framifrå, men blir i mitt tilfelle kun nytta til hylser som er blitt skikkelig skitne. Til det daglege så nyttar eg ein vanleg hylsevibrator sidan den gjer ein god nok jobb, har større kapasitet og ein slipp å vente på at hylsene tørkar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labbis83 Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 har hørt at den rengjør bedre i tennhette "huset" på hylsa. 3000kr ink norsk moms og frakt i fra USA er ikke en skrekkelig pris for hele Stainless Steel Deluxe Reloading Kit. ser også at de leverer med 220v motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humbo Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 har hørt at den rengjør bedre i tennhette "huset" på hylsa. Det er heilt riktig, men med kapasitét på under 100 stk. 30-06 og tromletid på minst 3-4 timar for å få hettelommane skikkelig reine, så er det definitivt ikkje det raskaste alternativet. Men når sant skal seiast så er STM betydelig mykje betre enn ordinære vibtratorar, tumblerar, ultralydbad etc. Vil du ha dei reinaste hylsene, men har god tid og ikkje treng å vaske store volum, så er STM uslåeleg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vingemutteren Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Vurderer å lage min egen hylsetrommel for våt trommling med rustfritt media. Har sett endel på disse, og mener det lar seg gjøre her hjemme også for en rimelig penge. Nå lurer jeg på om noen har tips til hvor jeg får tak i rimelig 20mm rustfri aksling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts