Jump to content

Colt eller S&W


Tom K

Recommended Posts

Har en Taurus revolver i 38 Special jeg skal selge til fordel for en 357 mag, har sett på både Colt og S&W men er usikker på hva jeg skal velge, skal ha en brukt 6" revolver til rundt 3-4000 kroner, er det noen modeller man bør holde seg unna ?

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har bestemt meg nå, det blir en 586 eller 686

 

Eg kjøpte meg ein strøken 586 til 3000 og angrar forsåvidt ikkje på det. Som andre seier, det blir ikkje feil med ein slik. Men så her ein dag var det ein i klubben som hadde med seg ein blånert Ruger GP100 med 6" løp, og eg må seie at eg likte den vel så godt. Eg vil anbefale deg å ta ein kikk på denne også viss du får anledning.

Link to comment
Share on other sites

Varegg, jeg sjekket bare brukte våpen. De hadde ihvertfall noen 686 Performance Center Weighted Barrel, kan godt hende de har nye vanlige 686'er også. Du får prøve å ringe. :winke1:

 

Og joa Joska, Ruger duger, men personlig ville jeg ha valgt en 686 isteden hver eneste gang. Når det kommer til .44 derimot, da skal jeg vurdere en Ruger pga. dønnsolid konstruksjon, men det blir jo en avsporing her. I .357 er Smith solid nok, og da synes jeg at valget er enkelt.

 

Husk at du slipper norsk moms på bruktkjøp under 6000,- fra HH hvis du tilfeldigvis er i Danmark og stikker innom selv. Bare pass på å få ordnet eksporttillatelse på forhånd, for det kan ta litt tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...