ktm250sx Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 Har en 629 jeg trenger yoke skrue til. Hvor får man tak i dette? Har summetonen til Winge på i bakgrunn her, men det virker ikke som om de skal selge noe.
Graakall Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 Du kan prøve nesten hvorsomhelst. Spør google eller noen av disse: Børselars, intersporten i Bogstadveien eller Midway. PVAS har bra med deler til det jeg bruker. Lykke til.
Woff Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 Har summetonen til Winge Hvis du har summetonen bør du snarest slå nummeret!Har du ringetonen hos Winge har du møtt den vanlige kundebehandlingen der! Svare telefoner og mailer er en uting.. Anbefaler Børselars eller hvis du vil utaskjærs:http://www.gunpartscorp.com/
Hans Torslett Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 Prøv hos Midway, dem har mye deler, bestilte netopp skims til tønna derfra.
ktm250sx Posted May 3, 2013 Author Posted May 3, 2013 Hehe, ja det var vel heller ringetonen ja.. Forsøkte å komme gjennom, men etter 6 forsøk og 20 minutter var tålmodigheten slutt. Antar at de ikke har det jeg er på jakt etter likevel. Ok. Da skal jeg få tatt meg en telefon til han snarest før klokka runder 16.00.
ktm250sx Posted May 3, 2013 Author Posted May 3, 2013 Takk for tips folkens! Har prøvd alle utenom intersport bogstadveien og den utenlandske butikken fra woff. Synd at importøren er så til de grader ubrukelig.
scubasteve Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 Når jeg trenger noe til min S&W så bestiller jeg det fra midway og det har alltid funket helt fint
ktm250sx Posted May 3, 2013 Author Posted May 3, 2013 Joda, skulle gjerne bestilt fra Midway, men de har ikke det jeg trenger.. Fant denne, men det står at den er til 629-5, noen som vet om den også passer til -6? http://www.gunpartscorp.com/Products/298690A.htm
Woff Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 Det er ikke vanlig at dimensjonene endres mellom modellene så jeg går ut fra at du har funnet en som passer.. MEN det er jo synd om du ikke kan få denne 'her på berget' da! Dette er deler de fleste børsiser som jobber med håndvåpen har så du bør kanskje bruke litt mer tid på telefonen. Importøren bør absolutt hjelpe deg bare du får kontakt med de. (Personlig oppmøte funker men da blir det fort en dyr skrue. De gangene jeg har handlet hos de har jeg tatt den LAAANGE turen fra Lillehammer...) Lykke til!
Recommended Posts