Jump to content

sphinx 2000s


arnebjarne81

Recommended Posts

Jeg har DA/SA avtrekk og krummet avtrekker på min, slik som på bildet. Regner med at du mener det versjonen med SAO avtrekk og rett avtrekker, korrekt? Hvis du skal ha en 9mm til NSF skyting er jo den finfin den.

 

Er den i fin stand? Hva skal du gi for den?

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke lett for meg å svare på. Jeg ga vel 6000,- for min, og den var i flott stand. Det kjøpet er jeg veldig fornøyd med. Ser forskjellige 2000 modeller ligger Finn fra tid til annen, da gjerne mellom 7 og 8 tror jeg. Så et sted deromkring. 5000,- er nok et god kjøp, og 10000,- er alt for mye.

Link to comment
Share on other sites

Vekt er ikke noe å bekymre seg for, den er faktisk en lettvekter. Den kunne med fordel vært litt mer fortung for min del, but you can't win them all, og den er god å skyte med. Min veier 950 gram uten magasin og 1043 med tomt originalt 15-skuddsmagasin. Jeg tviler vel på at single-action avtrekket veier så mye at vekten blir et problem.

 

Den som har SAO avtrekk har jeg aldri klådd på, men selv single-action avtrekket på min med DA/SA avtrekk er overraskende bra til å være originalt, så det blir du sikkert fornøyd med.

 

Så med andre ord Arnebjarne, det er nok ikke et dumt kjøp. Det eneste som er synd med et godt våpen er at da har man liksom en unnskyldning mindre når man skyter dårlig. :winke1:

 

Hvis det blir kjøp får du poste bilder da. Jeg skulle gjerne likt å vite hva du ender opp med å gi for den også, så send meg gjerne en pm hvis du ikke skulle ha noe imot det.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...