Jump to content

Fra i går har UP våpen i bilen


Hedmarkingen

Recommended Posts

Fremskutt lagring er bare positivt, men pistol i belte til daglig er en uting. Jeg kan tenke meg et utall eksempler hvor et våpen vil være til hinder slik som for eksempel i basketak med fulle menn. Jeg synes også det leserinnlegget fra en herremann i ordenseksjonen ved Grønland politistasjon fremstod som et godt svar på hvorfor de ikke burde være bevæpnet. Han argumenterte med en sak som gikk bra(ingen skadde) som grunnen til at de trengte bevæpning, det faktumet at et våpen i den situasjonen hadde tatt livet av en psykisk syk hoppet vår mann elegant over. But I digress, flott at politiet slipper å kjøre tilbake til kammeret(.no?) hver gang de møter en voldelig skrulling. Så lenge våpenet blir i bilen når det ikke er behov for det er alt vel.....

Link to comment
Share on other sites

Politiets våpen går ikke inn under:

Vil vi ha:

- Diskusjon av skyting, jakt, våpen, hjemmelading og relevante tema rundt dette, slik det er regulert i henhold til norsk lovgivning.

- Et sted å henvende seg for svar, uttalelser og diskusjoner på alt som berører våre aktiviteter, som; tekniske spørsmål, skyteteknikk, jakt, jakthunder, våpen, våpenteknikk, hjemmelading osv, samt lovgivningen rundt våre aktiviteter.

- Diskusjon rundt godkjente forbund og organisasjoner som dekker jakt og skyterelaterte tema.

- Humor og takhøyde innenfor gruppens rammer.

- Trivsel og godt miljø

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...