Jump to content

Jaktfelt Vestre Toten.


Mas-36

Recommended Posts

Vestre Toten Skytterlag har lørdag 16. Mars sin uhøytidelige jaktfelt.

 

Alle som vil kan komme og skyte. Påmeldig fra kl 9.30 til kl 11.00

 

Banen(på Raufoss) finner dere ved å ta til høyre i lyskrysset om dere kommer nordfra eller til venstre om dere kommer sørfra. Følg veien over ei bru, forbi inngangen til Raufoss fabrikken, videre opp noen bakker, kjør rett frem der veien deler seg, fortsett forbi Toten Amcarklubb så er det skiltet skytebane i en sving noen hundre meter senere. Ca 2 km fra lyskrysset.

 

Jeg aner ikke hvordan løypa er i år da jeg ikke lenger er i styret, men om den er som tidligere år. Er den utfordrende men moro. Premiene trekkes så om du ikke treffer med ett eneste skudd kan det bli premie :wink:

 

Så kom og skyt og ha det sosialt. Velkommen skal dere være.

Link to comment
Share on other sites

1. skiver er rundblink bruker å være. 100meter(ligg)

2. skive har brukt å være tiur. 100 meter(sitt)

3. skive har brukt å være jerpe. 50 meter(stå)

4. skiver har brukt å være skjere. 50 meter(sitt)

5. skive har vært grevling, rev eller hare. 125meter(sitt)

6. skive har brukt å være rådyr. 125 meter(stå)

7. skive har vært elg/hjort. 180 meter(sitt)

8. skive har vært elg/hjort. 200 meter(ligg)

 

Noen syns det har vært lett, andre vanskelig så vi har brukt å si den er normal for de som trener litt :winke1:

 

Dette er fra tidligere år. Vet ikke om det blir dette i år også. Men en liten ide.

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg muligens kan rekke å ta turen før jobb kl 15 :) Fin oppladning til NM-finale på søndag dette vel ? :)

 

En ting jeg lurer på ang løypeopsettet....er det 30 skudd som vanlig? Ser at det er 8 hold i lista over. Det pleier jo å være 6 eller 10 standplasser og skudd pr. standplass hendholdsvis 5 og 3....Ikke at det er så farlig annet enn at jeg må fylle opp nok patroner i feltveska :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...