Jump to content

Kimber Montana Eiere


peders

Recommended Posts

Er det ingen som kunne tenke seg en meget lekker stokk i utsøkt valnøtt????

Jeg har en Classic stokk som få har sett maken til. Min jaktform tilsier at det kun er synt som gjelder. Jeg har ikke hjerte til å ødelegge denne på hjortejakt på vestlandet.

Jeg er vil svært gjærne bytte denne stokken mot en Montanastokk. Hengslet underbeslag følger selvsagt med.

Du får da ei SS rifle med en meget pen trestokk.

Hadde tenkt å selge hele riggen, men gjør et siste desperat forsøk. Børsa ligger på finn.no og stokken kan sees der. Dette er en 84 m med kort kasse

Link to comment
Share on other sites

Håper det ordner seg for deg, Peders.

Jeg er normalt en trestokk-tilhenger. Men den syntstokken på Kimber'n min er en av de mange grunnene til at jeg er ordentlig glad i den børsa.

Med trestokk blir mye av vitsen med lett børse borte, så min syntstokk får du aldri. 8)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Classic i 260 med Montanastokk på. Det er derfor jeg er ute etter en til 8) .

Bytter hele liggen mot en sako i 308 med Laukonenstokk og 6-24 Conquest på.

Jeg har lenge vært ute etter ei ren papprifle og her kom tilbudet :) . Kjøper er ute etter ei lett rifle til samboer så her er det vinn - vinn begge veier.

Ellers takk for innspill. Rafdal kunne tilpasset en HT men da passerer vi 5 lapper.

Jeg skjønner dere som ikke vil kvitte dere med stokkene, min 260 er også fredet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...