Jump to content

Deler til Lyman All-American Press Turret


Pedro L

Recommended Posts

Hei

Har planer om å begynne å lade litt 44spesial til revolverfelt og har ett problem.

Skal jeg gjøre dette med Lyman Pressa mi må jeg få tak i en tennhetteinnsetter for large pistol tennhetter.

Jeg har fra før kun ladet 9mm og 357 med pressa og har derfor ikke hatt utstyr til store primere.

 

Noen som kan tipse meg om ett sted jeg kan få kjøpt dette?

 

Eneste jeg har funnet til nå på nett er en gammal og godt brukt komplett presse i DK med large hetteisetter, men det er uaktuelt.

Etter hva jeg har greid å finne ut har Lyman ikke deler til denne pressen mer.

Noen her som har 70talls deler til Lyman All-American Press Turret liggende og da spesielt tennhetteisetteren?

 

Eventuelt om det er noen her inne som kan ta på seg å customisere en?

 

Jeg er også interessert i hylser og ett carbid diesett i 44mag. som er i god stand hvis noen har noe slikt å selge.

 

P

Link to comment
Share on other sites

Ja

Etter timer i telefon har jeg nå fått tak på ett sett med to stk primerholdere, large og smal pistol primer og ett stykk shellholder til large pistol primerholder og til slutt ett carbidsett til 44 mag fra RCBS til den nette sum av 1221 nok + tellerskritt :mrgreen:

Da blir det hjemmeladning av 44 rem mag til neste helg.

Gode tips til kuler anyone?

Mvh

Pedro

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hvordan river den 250 g Mimek kula i pappen? Er ingen kuttekant på den. Hvilken ladning bruker du til felt?

Har fått betennelse i høyre albue + underarm og orker ikke noe eselspark. Siden jeg ikke har en god feltrevolver og Magnum 1 lenger blir jeg å skyte 29en på revolver og magnum II felt. Blir derfor å skyte 29eren mye mer i år enn de 60+ kronograferingsskuddene jeg hadde påregnet.

 

Har ingen god 38 og Magnum I våpen i år heller da ingenting av det jeg har kjøpt blir ferdig til NM.

HVIS INGEN HER HAR EN TIL SALGS DA(ligger/lå? en Noreen på XXL, men er vel som altid med meg. Bedre etter snar osv) ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...