Jump to content

hvilken cz 455 pakke bør jeg velge ?


mattissk

Recommended Posts

Hei . Jeg har nå 3 tilbud på pakker på cz 455. Det jeg lurer på er hvem som gir mest for pengene

 

xxl sitt tilbud :

Tilbudet inneholder en pakkeløsning med nevnte våpen, kikkert BSA 4x32 og lyddemper A-Tec CMM-4.F

 

Ferdig montert for kr 4.400,00

 

Villmarksbutikken sitt tilbud :

CZ 455 Standard + Gamo 4x32 + lyddemper 4.590 kr

 

her er det ikke oppgitt hvordan demper .

 

Magne Landrø AS sitt tilbud :

Samme rifle men m/Breitler 2-7x33 og A-tec demper kr.4.550,-

 

håper noen kan hjelpe meg med valget og at noen finner et tilbud de selv kanskje kan utnytte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde ikke valgt noen av de. Hold i en thumbhole først om du ikke har gjort det. Jeg holdte i american, std og thumbhole. Std ble fort utelukket da jeg syns den var for lett. American var et valg helt til jeg fikk kjenne grepet på thumbholen, det er mye brattere og passet veldig bra for meg. Derfor kjøpte jeg en thumbhole + gamo 3-9x40 for 5090kr.

Link to comment
Share on other sites

Av de 3 du har fått tilbud på, ville jeg nok gått for den siste.

Som Ola96 sier, så er stokkene på American, og Thumbhole bedre, men disse modelene

er meg bekjent ikke gjenget for demper. Det vil derfor fordyre pakken din noe dersom demper er

et must (noe jeg personlig mener man bør ha på en .22LR som jeg antar det er snakk om).

Dersom du kan leve med svinerygg kolbe, og økonomi er et faktum, ville jeg som sagt gått for nr. 3 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...