Jump to content

Kjøpe ny hagle.


thejakobk

Recommended Posts

Kjøp ei over/under, kaliber 12 er mest tilgjengelig og lettest med ammo osv.

Bortsett fra det går du i en våpen butikk som kan hva de driver med sier du skal ha ei O/U kal 12 som PASSER til under 10k. Hvordan du finner ei som passer er jeg mer i tvil om. :)

At børsa passer er mye viktigere en merke osv.. stort utvalg fra 6k og opp med helt greie våpen. Skal du under 5k er nok Star Baikal valget -litt tung og røff men solid.

Eller er vel dette mye diskutert tidligere.. Søk kjøpe første hagle gir

http://www.kammeret.no/forum/search.php?keywords=kj%C3%B8pe+f%C3%B8rste+hagle&terms=all&author=&fid%5B%5D=3&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k

Link to comment
Share on other sites

At børsa passer er mye viktigere en merke

En påstand jeg mener er villedende og usann.

 

Skulle kvaliteten - (har vel litt med MERKE å gjøre)- på våpenet sånn sett være helt uintressant ?? ... selvsagt ikke.

Det lar seg fint gjøre å finne en hagle "som passer" innom det kvalitets-nivået man er ute etter.

Dermed ikke sagt at Baikal eller Lamber er dårlige valg innom sin kategori.

Link to comment
Share on other sites

Viktig å treffe,... selvsagt er det det, men nå er det vel også slik at de som treffer best her i verden benytter seg av kjente merker/kvalitetsvåpen.

Det jeg sa var at det lar seg lett gjøre å finne et våpen som passer skytteren innom kjente merker og som samtidigt borger for kvalitet og lang levetid.

Men klart,... jeg har fortsatt tilgode å se noen som skyter dårligt med en Rem 1100 eller en 870, så jeg sier ikke at man MÅ kjøpe et dyrt våpen, men det finnes mye skrot der ute som ikke er verdt pengene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...