Jump to content

lr 22


linnsalabim

Recommended Posts

Ingen som vil hjelpe deg da ?

 

Har prøvd en slik Domino engang og likte den godt, bommet akkurat like mye med den som jeg pleier.

M3 har jeg ikke noe erfaring med, så kan ikke hjelpe deg å velge.

 

På generelt grunnlag vil jeg si at man kan få meget bra brukte våpen til en fornuftig pris, men man burde ha med seg en som vet hva man skal se etter i forhold til slitasje/skader.

 

Andre alternativer :Unique des 69, smith 41( noen opplever denne som tung) Hammerli 208 kan også være bra våpen. evt. en GSP.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Eg bruker ein litt nyare. Ein Fas 607. Men eg ville lett anbefalt domino om den fungerer

 

Mykje gode erfaringer med min. Einaste er at dei kan vere litt kresne på ammunisjon. Så lenge du finn ut av dette er det berre kos. Veldig god balanse i desse pistolane

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjøt med en Unique des 69 i konkurranse for ei lita stund siden. Nå vil jeg i det minste tro jeg er en ganske habil skytter, men jeg lå kun 3-4 poeng fra førsteplass der vedkommende hadde en pardini til en del tusen kroner (og jeg har aldri konkurrert før i konkurranse der man kun kan bruke ei hand). Jeg glemte meg også på en feilfunksjonering som gjorde at jeg mistet 3 skudd :evil:

 

Men kort og godt, man kan gjøre det like bra med en Unique til noen få kroner som med en pardini til 20K.

Link to comment
Share on other sites

Domino/Fas er gode våpen så lenge de fungerer. Er noe mandagsvåpen av de dessverre :trist:

Kjøpte min første 22lr brukt i 1993, fungere like godt idag. Det er en unique des 69 :winke1:

 

Uansett hva du velger, prøv forskjellige våpen så du finner ut av hva som passer deg.

 

Brukte konkurranse våpen er å anbefale :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...