Jump to content

Hvor finner man LAVE 35mm ringer?


barerobert

Recommended Posts

Jeg har en Millett som skal oppå en Remington 700 med en Weaver 20MOA skinne.

Greia er at de originale ringene var jeg klar over var altfor høye så jeg bestilte et sett ringer som skulle være "low" fra Ebay. Disse var 7mm lavere enn de originale som er altfor lite det og, og forøvrig av ELENDIG kvalitet.

 

Jeg har 17mm mellom objektivet og løpet og de sistnevnte ringene er 17mm fra topp av skinna til bunn av kikkert.

Jeg ser at Jaktfall har disse: http://jaktfall.no/produkt/vortex-optik ... 5mm-medium

 

Det er sikkert ikke mye penger for kvaliteten men det er mye penger i en januarmåned.

Så, hvor kan jeg finne billigere og lavere ringer enn de jeg har nå?

Link to comment
Share on other sites

Takk for svaret, men som fryktet: Valdada Optics can only ship products within the United States of America. This includes riflescopes, bases, rings, mounts, and technical information pertaining to such items.

 

Ebay gir ingen resultater på annet enn det jeg har fra før av. Hmmm... :think:

Link to comment
Share on other sites

Ring til Ken Farrell. JEg mailet ham for en tid siden om han kunne lage 35mm ringer (de er ikke i produktlista hans, men 34mm er). Svaret var at det var ikke noe problem, bare å bestille.

Jeg endte opp med å kjøpe et par lave 30mm ringer, og de er lave, og de er nice. Satans pene ringer rett og slett, de er også sykt lave, tror aldri jeg har sett lavere ringer.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er da prisen? Ser for meg at håndlagde ringer fort koster litt?

Der er jo ikke håndlagede.

De jeg kjøpte nå kostet vel 155USD. Farrell laget en 20moa Picatinnyskinne til S&L M97 for meg, og tok en lignede pris. Da sendte jeg tegning/skisse av låskassen, som han aldri hadde hørt om, og av skinna slik jeg ville ha den. Den ble perfekt og jeg vet at det er flere som har kjøpt den av han senere.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte disse til 34mm http://www.vertebrae.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=394&category_id=14&manufacturer_id=18&option=com_virtuemart&Itemid=111〈=nb. Kan ikke komme lavere med min kikkert uten at turret huset tar ned i skinna. Vet ikke om de har 35mm inne, men kontakt dem og hør. Meget godt fonøyd med ringene og Vertebrae

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...