Jump to content

Lerdueammunisjon og duer


Batman123

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Når da?

For en uke siden hadde de bare til 1.80 kr.stk.

 

Grunnen til at det ble så billig var at jeg kjøpte 5000skudd :)

 

5000 var da ikke så mange til den prisen der.Var det jaguar el nsi du kjøpte?Vip steel`n selger dem jo aldri til no vettu pris.

Er selv på utkikk etter noen billige lerdueskudd til 1-1,25kr så når var det du kjøpte dem?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Som sagt tidligere så finner dere ikke de beste prisene på nett, Se f.eks G Max hvor prisen på nett er kr. 79 for en 25 skudds pakke :overrasket:

Lag og foreninger får en helt annen pris og det bruker også skyttere som forhører seg om pris også få, sist jeg kjøpte disse på G Sport ga jeg vel i overkant av kr.1 pr stk.

Link to comment
Share on other sites

5000 var da ikke så mange til den prisen der.Var det jaguar el nsi du kjøpte?Vip steel`n selger dem jo aldri til no vettu pris. Er selv på utkikk etter noen billige lerdueskudd til 1-1,25kr så når var det du kjøpte dem?

 

 

Det var jaguar, kjøpte de sommeren 2012

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det er mulig å bestille billige skudd noen steder?

 

Du bør kanskje si hvilket distrikt du befinner deg i, det fins mange som leverer ut skudd til skytterlag som f.eks Holstad våpen, Gresvig (G Sport) eller Bjørns Jakt og fiske som leverer mye her i Østfold, eller tenker du på til deg privat?

i så fall vist du tenker på og få bestilt hjem til deg så blir jo ikke disse skuddene billig lenger med den dyre frakten, husk man kan ikke sende ammo med posten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...