Jump to content

Hundefører/Jakt vest i synlig camo


aslebaraa

Recommended Posts

Var innom Biltema og kom over denne Hundefører/Jakt vesten i synlig camo.

http://www.biltema.no/no/Fritid/Jakt/Kl ... ker-48808/

 

Ble meget positivt overasket av fasong, kvalitet og ikke minst camomønsteret. Her kan det virke som man faktisk får ganske mye for pengene. Den er også ganske lydløs. Eneste som kan være et problem er at det er mange lommer utenpå hverandre som nok går utover pusteegenskapene, men det er jo en vest, så den er jo godt luftet i så måte.

 

Noen som har erfaring med denne??

Link to comment
Share on other sites

Små i størrelsene?? :shock: Jeg kjøpte str Large, og den går LETT utapå Bergansjakka med genser og flere lag under der igjen. Jeg er 189 cm og noe over 90 kg. XL og XXL hadde jeg svømt i…

Har forøvrig veldig gode erfaringer med denne etter å ha brukt den i et par måneder. Hittil har jeg funnet 14 lommer både inni, utapå og bakpå, den ene på ryggen er stor nok til termos og matpakker, sitteunderlag, 3-4 ryper eller en hare om man vil. Synes bare at radiolommene er litt løse i fisken, man må bruke begge hender for å putte Astroen tilbake på plass. Jeg tar derfor i bruk den hendige lille glidelåslomma rett ovenfor, da kommer Astroantenna litt høyere over skuldra også. Alt i alt så er dette et veldig bra kjøp, og absolutt verdt pengene. Løp og kjøp! :D

 

EDIT: Tror jeg fant et par til, 16 lommer hvis jeg ikke tar feil... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...