Jump to content

Sauer 202 magnum


villmannen

Recommended Posts

Oki. :-)

 

Så du Sauer hansen meine 25000 er for dyrt? Ka er riktig pris for pakken ?

 

Den riktige prisen er den en eller annen luring er villig til å betale :wink:

Dette er jo bare min mening :!:

Har da kjøpt og solgt noen Sauere så har da en formening :mrgreen:

 

Jeg tror jeg ville delt opp pakken.

 

202 med synt stokk og 300wby skal vel være greit og selge.

Denne vil jeg tro de fleste kan snakke seg til rundt 20-21.000,- ny i butikk.

3-4 år gammel, riktig pris på denne mener jeg er 13-15.000,- avhengig av tilstand.

Solgte selv en to år gammel medium kaliber for 11.000,- og en to år gammel strøken Elegance(veil. Drøyt 30.000,-) for 18.000,-

 

416 rem.mag er noe mere uvanlig kaliber, så her tror jeg du må treffe "rett" mann som har behovet og lommeboken :mrgreen:

Og derfor mener jeg dette kan være lurt å selge for seg selv.

Veil 8k? 4-5k kanskje, og jo mindre vanlig/ettertraktet et produkt er jo lavere må prisen være for at det skal bli ettertraktet. Til riktig pris tror jeg at dette er et løp mange vil ha :wink:

 

Ekstra magasiner kan man neppe forlange mere en halv pris av nypris for.

Montasjer følger som regel riflen.

 

PS: Villreinjegeren ønsker seg en Blaser han vil bare ikke ut med det på kammeret :mrgreen:

 

Og ja, en Blaser er vesentlig enklere å selge brukt har gjort det også :wink:

 

Kommer jo naturligvis litt an på hvor i landet man hører til ang. hva man må betale for en riflepakke ny i butikk.

 

Mvh

Sauerhansen

Link to comment
Share on other sites

Når man får en brukt 202 med lyddemper og montasje for 12 000,- på jakt og friluft, og en ekstra pipe til 4000,- så hadde jeg aldri gitt mer enn 14-15 for hele pakka uten lyddemper. Dvs at du er over 10 000,- for høyt i pris i mitt hode. Jeg har kjøpt nye rifler som jeg har solgt med gigatap etter noen måneder, så jeg vet at brukt er brukt -Uansett...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også solgt noen rifler med en del tap, og er helt enig i at brukt er brukt.

Virker som om ikke alle skjønner det :wink:

 

Men man må skille på hva man faktisk får.

 

Hele denne pakken er nok verdt vesentlig mere en 14.000,- men hvis han vurderer å selge for det kan han sende meg en PM for da er den solgt 8)

 

Mvh

Sauerhansen

 

Ps! Inge E, dersom du skal selge nesten spell nye rifler med giga tap send meg en PM før du legger de ut for åpent salg er du snill :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Enig i det, Villreinjegeren. Når man ser pent brukte Sakoer fra den tiden Sako kunne lage børser, priset lavere enn en kikkertmontasje det står BLA**R på lurer jeg på om folk er vel bevarte.

 

Sauerhansen: Jeg mener garderoben min er i havn nå, men jeg skal ha det i bakhodet 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...