Jump to content

Hvilke butler creek passer ?


palle

Recommended Posts

@hjortejegeren2:

De som ble solgt for 25 år siden var sikkert bra. Siden den gang er det trolig bedriftsøkonomien som har sørget for at kvaliteten har måttet lide til fordel for kostnadskutt. De jeg har kjøpt i det siste er sprø i lokkene, og knekker for et godt ord mot en grankvist eller en furulegg. Jeg skal ikke kjøpe en j...a BC før de evt. blir bedre igjen, eller jeg får et tilbud på fire til prisen for en.

Link to comment
Share on other sites

Støtter det Hollako sier 100%. Har kjøpt en del BC, og kommer ALDRI til å kjøpe igjen, de knekker bare du dunker borti dem når de er åpne. Plasten er dårlig og designen forferdelig. De av oss som har sett en knukket BC vet hvor latterlig tynn plasten er på det mest påkjente stedet, der hengslen er festet i selve lokket. At ikke noen får fingern ut og lager et ordentlig alternativ. Tenebraex sine er geniale, men fåes kun til noen få kikkerter. Bla blir de nye 3-20x50 PM2ene levert med dem. En helt annen kvalitet. De har fått skikkelige påkjenninger, hvor jeg tenkte f*** der ble den ødelagt, men neida, ikke en skramme.

Link to comment
Share on other sites

Min gamle far har noen hundgamle BC som virker uknuselige, du kan vriv og vende i dem og det bare funker. De man kjøper nå, som noen har bekreftet, er bare søppel bokstavelig talt. Synd og man skulle tro noen var på pletten og tar over hele markedet men den gang ei. Jeg bruker Swaro sin neoprentrekk på Zeissen.

 

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...