Jump to content

Nytt innlegg, som ikkje eksisterer ?


Mauser68

Recommended Posts

Fekk epost frå kammeret i dag, om at det hadde blitt et nytt innlegg i tråd, som eg har skrevet i. Men når eg klikka på linken i mailen, for å komme til siste innlegget, så var den siste posten, den eg hadde skrevet sjølv.

 

Nokon grunn til dette ?

 

Tråden er denne : http://kammeret.no/viewtopic.php?f=46&t=6813

 

Og mailen som eg fekk, var datert i dag, klokka 18:48 ???

 

Nokon grunner til dette ?

Link to comment
Share on other sites

Vi plukket ned en spambot omtrent på den tiden, og slettet det den hadde klart og legge inn av innlegg før vi oppdaget den. Jeg la ikke merke til om den hadde dyttet på noe i den tråden, men det er en mulighet.. Ett annet alternativ er at noen skrev ett innlegg, postet det og angret seg for deretter å slette det. Det etterlater seg ikke spor og er mulig så lenge innlegget er ulest og/eller ubesvart. (Hvis jeg har forstått det riktig...)

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar Flashman. Det kan nok sikkert stemme det der. Det er ikkje det einaste forumet, som slit med virus og dritt for tida. Så det er ganske kjedelige greier det er. Men deree har vel gode folk i systemet, så det går vel bra. :D

 

Så det VAR din feil Hansen_deluxe, det sa du ingenting om på chat`en, he, he.. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...