Jump to content

innkjøp av smelljern


gordon28

Recommended Posts

Hei folkens! Jeg har etter mange år med skyting sendt inn søknad på egne våpen da jeg og klubbens ruger mk3 ikke har et godt ekteskap lenger. Har søkt på 22 lr og 45 acp. 22 lr har jeg bestemt meg for hva jeg vil ha, etter mye tenkting prøving og feiling så ender valget på en ruger single six convertible 6,5'' løp. (ja jeg har en forkjærlighet for revolvere). Når det kommer til 45 ACP så er jeg mer i tvil. Noen som har noen gode forslag? Jeg vil helst ha en nærmest den orginale 1911. Ikke dobbelstack magasin og alt dette ( magasinkapasitet opptar ikke meg nevnverdig ) Jeg fant blant annet en colt gold cup til salgs som jeg har sikla på. Hvis noen har gode forslag til pistoler jeg bør se på 1911 45 acp så setter jeg stor pris på forslag.

 

 

-gordon-

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også lysten på en 1911. Av de rimeligere har jeg kommet frem til at Ruger SR1911 og Remington R1 (Enhanced) er verd å kikke nærmere på. De har det meste jeg ønsker av en moderne 1911, men er alikevel ganske klassiske 1911'ere.

 

Klarer jeg derimot å spare litt blir det nok en Les Baer Concept 5 :smile:

Link to comment
Share on other sites

En ny 1911 er jo bare halvferdig.. untatt disse løpsjerna til STI, Les Baer ol..

Men de koster fort 15 lapper og mer.

Jeg har en series 80 som er modifisert til det som er series 70 sånn ca.. er bare å plukke ut litt unødvendig møk.

En god 1911 som blir modifisert av dr 1911 i haugesund, så er den god som gull for 10 lapper.. Avtrekker jobb, inkl en god avtrekker, Bomar baksikte ol.

Osv!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...