Jump to content

ny hagle


hunter1997

Recommended Posts

Hei, jeg skal kjøpe min første hagle i februar. Jeg er 15 år og blir 16 den 29. Januar. Jeg har lenge tenkt på silma finnskogen 12/89, men ser at mange har dårlige erfaringer med den. Nå ser jeg på lanber 2083, en hagle mange har gode erfaringer med. Noen tips/ tanker. Max 10 000. Skal brukes til rype, skogsfugl, gås, hare og leirduer. Kansje mer:-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv Lanber 2083 (eller Gyttorp som jeg liker å kalle den) Jeg har ingen dårlige erfaringer med den. Du får utrolig mye for pengene. Jeg betalte 7 høvdinger, og har ikke angret et sekund.

 

For meg passer den helt perfekt, men det gjør den jo ikke for alle. Det er utrolig viktig med hagler at de passer på en prikk. Passer den ikke, ikke kjøp den!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også Lanber 2083 som jeg kjøpte for 7 lapper og jeg er veldig fornøyd så langt! Har ikke skudd så forferdelig mange skudd med den enda, men har hatt den med i en del forskjellig vær på jakt. Alt fra strålende sol til hagl og mange minusgrader. Ikke noe problem hittil og den passet meg også veldig bra rett fra esken. Ikke vanskelig å få tilpasset hvis det trengs og du kan få kjøpt links uten tilleg i prisen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...