Jump to content

Problemer med oppspenner R93


permafrost

Recommended Posts

For at kammeret sine enkle brukere skal forstå problemstillingen, ser jeg meg nødt til å endre hele teksten, da det ellers ser ut til å spore rett åt skogen!

Hadde følgende problemstilling: Oppspenner låser ikke i øvre stilling på min blaser r93. Slikt kan, som man har påpekt skyldes brukerfeil i form av for lav tommel, kalde fingre som følge av været eller is i sluttstykket. I dette tilfellet kan jeg si at det ikke skyldes de første to, og neppe den tredje årsaken.

Men var egentlig ute etter erfaringer om andre som har opplevd dette og kan ha en mekanisk forklaring på fenomenet. Dere som bare er ute etter å kverulere og fabulere kan fortsette å gjøre det i "storfonøyd med blasertråden". Takk!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det første jeg tenker er brukerfeil.

Har det skjedd igjen senere? Jeg har tre forskjellige blasere r93-r8-d99 og hvis jeg har tommelen for høyt opp på oppspenneren hender det at de glir ned igjen. Det er pgrunn av at de da ikke låser seg. Hvis den funksjonen ikke hadde vært der hadde jo ikke det vært mulig og få den avspendt i normale situasjoner.

Jeg spenner aldri slutsykket for å ta ut patronene. Bare dytter litt så sluttstykket går.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...