Jump to content

Test av Fleecejakker


Conibear

Recommended Posts

Er kommet ut en test av fleccejakker på Dagbladet i dag. Måtte lese den da jeg har gått å tenkt på å kjøpe noe mer fleece.

Men fikk neste sjokk når jeg såg prisen og trodde nesten ikke den fantes flecce i den prisklassen.

Jeg har kjøpt mine på xxl til rundt 400 lappen og har holdt varmen disse også. :D

 

Tror det skal være en test av flecce på tv2 hjelper deg i morgen, skal bli spennende å se hva som dukker opp der :-)

 

Her er testen: http://www.dagbladet.no/2012/10/17/tema ... /23912305/

Link to comment
Share on other sites

Eg bruker fleecejakke omtrent hele året utenom varmeste dagene på sommeren.

Eg jobber som tekker å e ute på tak hele året, den eg har no kostet vel rundt 300/400 kr type synfiber, er ganske godt fornøyd med den, på vindfulle dager kan det bli kaldt.

No er det ikkje så veldig kaldt på vestlandet, men alt til sitt bruk. Er det veldig kaldt ute ville eg hatt en som isolerer bedre og da må man nok opp i pris.

Link to comment
Share on other sites

 

Tror det skal være en test av flecce på tv2 hjelper deg i morgen, skal bli spennende å se hva som dukker opp der :-)

 

 

Det er vel samme testen. Morsomt at 10 av 11 jakker har fått samme karakter i test. Dvs at alle vil titulere seg som testvinner i annonsene fremover :twisted:

Link to comment
Share on other sites

 

Tror det skal være en test av flecce på tv2 hjelper deg i morgen, skal bli spennende å se hva som dukker opp der :-)

 

 

Det er vel samme testen. Morsomt at 10 av 11 jakker har fått samme karakter i test. Dvs at alle vil titulere seg som testvinner i annonsene fremover :twisted:

 

En ren vinn-vinn situasjon når de da annonserer i dagbladet :mrgreen:

 

Ellers, ut fra min erfaring så er det merkbar forskjell på billig og dyrt. Har hatt etpar billigjakker, bl.a fra Stormberg, fleecen var grei, windstopperen var klam. Glidelåsene begredelige. Passform kan være så som så.