Jump to content

Fekk ikke avsikret rifla.


Hisbotten

Recommended Posts

Har en Tikka T3 som eg brukar i bratt og vått Vestlandsterreng. Rifla har fungert upåklagelig og går som en stråle og eg treng ikkje være redd for å ei skramme eller fem. Eit bruksjern med Duracote!

Men eg har opplevd 2 ganger no i haust, att eg ikkje får sikringa av, og har følgelig "mista" 2 dyr av dette.

Første gangen stod det ein flott 10 taggar, med full breidside til på 60 meter og andre gongen var det ein Kalv som slapp unna med skrekken.

Det som skjer er att når sluttstykket blir løfta ut frå lukka stilling og stoppar mot sikringa, er det umulig å få av sikringa.

Eg må lukke sluttstykket 100% for å avsikre.

Det skjer lett att sluttstykket blir løfta opp nokre mm fra lukket stilling, når ein går gjennom tett vegetasjon og skal ta seg fram i vanskelig terreng med hund.

Det vert ofte kjappe skudd i skogen og då er det avgjerande att sikringa går av når eg vil :trist:

 

Er det andre som har opplevd dette med Tikka T3 eller andre rifler og er det mulig å gjere noko med dette?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Er det andre som har opplevd dette med Tikka T3 eller andre rifler og er det mulig å gjere noko med dette?

 

aldri opplevd dette med T3'en min, men kanskje du kan ta en strikk fra slutstykket og rundt avtrekksbøylen, slik at den blir presset tilbake?

når du lader om så "flipper" du bare strikken av avtrekksbøylen og tar ladegrep som vanlig.

 

bare ett forslag, aner ikke om det funker :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jepp, det mogleg å gjera noko med dette.

Kjøp deg ein Blaser Pro.

 

Har faktisk Blaser PRO R93 på gang i links utgåve. Kaliberet vert 308 og 9,3x62.

Men må først rydde plass i våpenskåpet først. Remington 700 BDL i Links vert offra.

 

Testa på t3en min no. Har ikke tenkt over det før, men når den er dratt litt opp så er sikringen litt tregere og ta av. Men ikke noe problem og ta den av.

 

På min Tikka er det bom stopp. Sluttstykket må heilt ned før sikringa går av. Skal hente Ruger M77 frå børsemakaren snart og då skal våpendoktoren få kike på Tikkaen.

Link to comment
Share on other sites

Har samme fenomen på min CG3000/Sauer 90. For min del hjelper det nok å bytte tennstempelfjær + en fjær til i sluttstykket. Har sjekket dette på noen andre børser uten å finne dette fenomenet. Sikkert bare min fjær som er slækk. Vet dog ikke hvordan T3 sin sluttstykkekonstruksjon med hensyn til dette. Kan være verdt å se på..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...