Jump to content

Hva finnes av links salonger?


marlin .45-70

Recommended Posts

Skal kjøpe meg salongrifle, men har problemer med å bestemme meg.... Problemet er at jeg skyter links, og vil ha en boltrifle i .22 LR Derfor er utvalget nokså begrenset:(

Har sett på CZ American, og savage fra Jaktdepotet. Men hvilke andre alternativer finnes der i Links?

Kimber har noen flotte rifler, Sako Quad hadde også vært topp, men disse får en vel bare i høyreversjoner?

Noen som har et bra tips til meg?

Link to comment
Share on other sites

Skyter links selv.

 

CZ452 American

Savage

Anschutz mod.64 m.flere

Sikkert noen flere også

 

Har hatt Anschutz mod.64 og har nå CZ452. Hvor mye $ skal du bruke på dette?

Du får mest for $ med en CZ452 et topp våpen. Deretter ville jeg valgt Anschutz (fatter ikke at jeg solgte denne :oops: )

Savage skal jeg uttale meg om da jeg ikke kjenner denne.

Link to comment
Share on other sites

Morro at en slik tråd dukker opp nå!

 

Vurderer selv hvordan .22 jeg skal kjøpe meg. Vurderte en liten stund ruger ½ auto, men den har rykte som litt mindre presis. Ellers tror jeg nesten det bare er CZ og savage som er grei å få tak i som .22 links.

 

De jeg har snakket med anbefaler CZ American, men så ser jeg også at savagen er nesten halve prisen.

Link to comment
Share on other sites

Tror du skal jobbe for finne en mer pålitelig og presis halvauto enn 10/22T rett ut av esken. Satser du på selvbygg kan du få en enda bedre rifle, men det koster litt mer i tid og penger. Men en god boltrifle vil nok gi hakket bedre presisjon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...