Jump to content

høgt trykk i kombi med 222 rem og sako 3,55 gram kule i fabr


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, har skote litt med kombien (skyteprøve og innskyting), og oppdaga då at den var litt hard å opna etter å ha skote med Sako sine 3,5 gram patroner/ 55 grains. Eg måtte leggja litt press på for å opna geværet etter skotet. Desse patronene har oppgjeve høg fart i Sako sin tabell over fabrikkpatroner, heile 1015 m sek. Kronografen viste 987 m/sek, og det er 80 meter meir enn 3,5 gram Oryx fabrikkammo gav. Desse, samt S&B heilmantel i 50 grains, gav ingen motstand ved opning av kombien etter skot.

 

Så til saka: er desse Sako patronene uheldige å skyta meair med? Har eit par pakker, og presisjon + pris er suveren. Men er litt usikker på om dette er patrona eg vil satsa på over lang tid.

 

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Dette virker som "hard kost" i et kombinasjonsvåpen.

 

Om du fortsatt vil bruke de må du selvsagt avgjøre selv, men jeg ville ikke ha skutt så veldig mange av de der i min kombi. (Tikka)

Har du målt trykkring og sammenlignet med de andre?

Hettene,..hvordan ser de ut?

 

Jeg lader mine (55grains) til en V0 på ca 850/860ms.... fin og behagelig skyts.

Link to comment
Share on other sites

Hei, hettene såg greie ut, men hadde ein liten kant rundt/ved anslagsmerket. Kunne kjenna den med fingeren. Norma Oryx hettene hadde ikkje denne. Men ingen av hettene var flate. Så Sako- ammoen er vel gjerne litt for hard kost som du seier, i alle fall for denne type våpen.

 

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...