Jump to content

Montasje til Baikal IJ 18


ungjeger14

Recommended Posts

Hei eg lurte på ka montasje/ringer folket med IJ 18 (enkeltskudd kal 308) bruker? Det er frest eit spor på toppen av kassa som er meint til montasje av kikkert, men eg kan ikkje finne ringar som passar til denne børsa(rekylen) dei eg har funne eg kun lettmetall som er beregna på salong. Prøvde først eit sett med slike lettmetallringar fordi den lokale pusheren meinte at dei burde halde, var skeptisk til det, men siden dei var så billige så kunne ein like godt teste. Det viste seg at desse berre rista seg lause etter kort tid, og ein får ikkje snørt dei nok.

 

Hadde vert kjempe flott med svar og tips til montasjar!

 

mvh ungjeger14

Link to comment
Share on other sites

En kamerat har leupold stål ringer på sin, en annen har kombimontasje.

 

Ja rekna med at Leupold hadde ein montasje til denne børsa og, men kunne ikkje finne ut hvilken av dei som passa :? Viss nokon har ein link eller eit navn på ringene so hadde det vert kjempeflott :D

 

Men takk for hjelpa so langt

 

mvh ungjeger14

Link to comment
Share on other sites

Når ein skal måla bredden på sporet oppå kassen, skal ein måla inni sporet, eller utanpå? måla er: ca 11 mm inni sporet og ca 13 mm utanpå:? Ser at dei selger ringar som er 11 mm og som er 13 mm, kva skal eg ha? kan eg bruke dei ringane som er til CZ550, CZ527, CZ452?

 

Mvh ungjeger14

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Jeg har en montasje som jeg brukte på min Baikal før. Riflen er kondemnert, men montasjen tok jeg vare på. Du kan få den av meg om du vil. Send pm med adresse, så sender jeg den i morgen. Husker ikke fabrikat, men den er laget av aluminium og passer til kikkerter med 1" mellomrør.

 

mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...