Jump to content

.22cal med demper


nettulven

Recommended Posts

Jeg er godt fornøyd med min Sig Mosquito, med demper fra A-Tec. Overraskende presis til å ikke være et match våpen, samtidig som det oppleves som en "fullverdig pistol" med tanke på størrelse og betjening. Bruker den stort sett til å lære opp nye skyttere blandt venner og kjente da den ikke gjør folk skuddredde, men det hender jeg bruker den selv også om jeg vil trene på avtrekk uten at rekylen skjuler feilene mine ;)

 

Double action avtrekket er forøvrig helt forferdelig, men single action fungerer ganske så bra om man bare husker å holde våpnet pusset og rent :)

Link to comment
Share on other sites

Har kikket mye på GSG 1911, men jeg har blitt skeptisk etter aøø "negativ" kritikk den får. Der er selvfølgelig mye positivt, men for mye negativt...

 

Har stort sett bare sett positiv kritikk av denne.. hvilken negativ kritikk er det du har sett/hørt/lest om denne?

 

Jeg har den selv og er veldig fornøyd.. Veldig stille med demper! Vil påstå at den er mer stille enn en gjennomsnitts co2-pistol. Eneste problemet jeg har hatt med den er at "guide rod'en" eller "styringspinnen til fjæren" om du vil knakk ved helt normal bruk.. dette er et kjent problem med denne pistolen, men det er en garantisak.. Du får ny av leverandøren.. I tillegg får du tak solide "aftermarket" produkter, f.eks på www.gsgpro.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...