Jump to content

Ruger African, en liten oppgradering


seawolf

Recommended Posts

Leverte rifla til Rogne Våpen for bedding, ekstra crossbolt og ny kolbekappe.

Da jeg fikk den igjen hadde de forsenket begge boltene, plugget hullene med ibenholt, tatt av den originale finishen og oljebehandlet stokken, snakk om fin service :)

Med ny Pakmayr Decellerator kappe begynner det å nærme seg tid for prøveskyting :D:D

 

Jeg har hatt flere av riflene mine inn hos Rogne Våpen for diverse justeringer og oppgraderinger, og uten unntak har de levert flott arbeid.

 

Ruger375002.jpg

 

Ruger375001.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt flere av riflene mine inn hos Rogne Våpen for diverse justeringer og oppgraderinger, og uten unntak har de levert flott arbeid.

Stemmer med hva jeg pleier å si om gutta der: De er ikke blant de billigste, men det de gjør, det gjør de bra!

 

PS: Den børsa ble vakker!

Link to comment
Share on other sites

sako 30-06

Ja jeg er godt fornøyd med både børsemakerarbeidet og vareutvalget hos Rogne.

Jeg har alltid fått flott service der.

Jeg syns det er greit å bakke opp de lokale også, vi husker jo hva som skjedde med Trøndelag Våpenimport og savnet da de pakket sammen. Samme med Jaktpartner på Rosten.

Selv i disse internett-tider er den lokale våpensjappa god å ha :)

 

358 win

Kalibret er 375 Ruger som i ytelse tilsvarer den klassiske 375 H&H men i en standard lengde låskasse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...