Jump to content

God pris på Sti Spartan


ryu82

Recommended Posts

Jeg har lenge hatt lyst på en 1911 og STI Spartan har jeg vurdert flere ganger. Jeg prøvde en STI Trojan i 9mm på banen for noen uker siden og kan ikke huske sist jeg traff like bra. Avtrekket var perfekt etter min smak:) Spartan har jeg dessverre ikke fått prøvd, men har hørt litt skryt om den også + prisen er lav i forhold til Trojan ( cash rules :( )

Intersport får snart inn Spartan til 6700 http://www.intersport-bogstadveien.no/d ... &pageId=21 . Har tidligere sett den til 8-9000 så den prisen må jo være god. Er Trojan virkelig verdt 4000 mer? "legger jeg til 4000 til får jeg en Trojan...1000 til så får jeg den der.." Kan fort bli en farlig dyr tankegang. Har ikke sett noe brukt Trojan på de månedene jeg har fulgt med heller. Så virker ikke som det er et alternativ. Planen var max 7000 og der ligger Spartan og lokker.

Link to comment
Share on other sites

Spartan er en Armscor (filipinsk støpegods) som har vært på besøk i Texas. Du får det du betaler for, men ifølge div. fora er mange fornøyde.

Jeg ville valgt en Trojan fremfor Spartan uten å blunke. Selv har jeg bestilt en STI Lawman som kanskje kommer utpå høsten engang.

 

Jeg kan ikke skjønne hva Intersport tenkte på da de fant på å bestille typiske ipsc-modeller (Legend, Apeiro, Eagle) i 9mm.

Haarr våpen har gjort samme feilen og blir tilsynelatende ikke kvitt dem, jfr annonser på Finn som har ligget der i år og dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også vurdert r1. Men kommer den i 9mm? Planen var 45 men liker 9mm bedre og prisen på ammo er mer levlig. Litt "feil" med 9mm 1911 men...

Ruger har jeg ikke vurdert. Liker ikke looken på rustfrie 1911.

Blir kanskje litt dumt å nedgradere fra Trojan til Spartan. Trojan var jo en drøm å skyte med. Men hadde et lite håp om at Spartan var litt i samme klasse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...