Jump to content

Hvilket jakt blad hadde du valgt?


Jegær`N

Hvilket jakt blad hadde du valgt?  

53 members have voted

  1. 1. Hvilket jakt blad hadde du valgt?

    • Jakt & Fiske.
      3
    • Jeger Hund & Våpen.
      11
    • Jakt.
      38
    • Vilmarksliv.
      1


Recommended Posts

Hmm....og det står mellom de på listen? Først og fremst vil jeg nok si at en del utenlandske blader i hvert fall gir meg mer bladleserglede pr krone enn disse.

 

Men av disse fire?

 

Hvis du er smart - meld deg inn i NJFF (eller en lokall JF-forening) og få Jakt og fiske på kjøpet :D Eller abonner på Jakt hvis du ønsker det (etter min mening) beste norske jaktbladet.

Link to comment
Share on other sites

Tegna abonnement med Jeger Hund & Våpen for noen år siden pga jaktforsikringa deres. Denne falt imidlertid bort etterhvert, uten at det ble noe mindre sum på fakturaene fra dem :? . Tegna så et abonnement med Jakt. Dette er et bedre blad synes jeg. Ble i et svakt øyeblikk lurt til å tegne et toårs abonnement på Villmarksliv. Rimelige dårlige greier, i tillegg til at mye av jaktstoffet er akkurat det samme som det i Jakt, (eller var det Jeger, Hund og Våpen ? :roll: ). Jakt & Fiske abonnerer jeg ikke på. Lillebror abonnerer på det. Når jeg er innom han pleier jeg å bruke 5 minutter på å lese gjennom det som er interressant i det siste nummeret han har fått. Utrolig kjedelig blad etter min mening.

 

Hvis jeg virkelig skal unne meg noe bra, pleier jeg å kjøpe meg ett av de svenske jaktbladene. Disse pleier å skrive om litt annen jakt enn den evinnelige rype og elgjakta. Og siden jeg må konsentrere meg når jeg skal lese svensk, varer bladene litt lengre også. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alle JAKT bladene, helt fra det første som kom i august-96. Ok blad, men det fikk seg en knekk i -02 da de fikk en helt ny "lay-out" som det så fint heter. Mer bilder og mindre tekst :cry: og så savner jeg fortsatt Svein Solli, uten å slenge dritt etter Herr Lien :) Men sistesida til Erik Braathen er fantastiske da, en skikkelig gammal grinebiter :lol: Herlig :!:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...