Jump to content

Viltkamera til under 2000 - Hva anbefales?


Erikr

Recommended Posts

Jeg har wingcam fra winge og er ikke fornøyd med det. Jeg har til tider mye spor foran cameraet men løser ikke ut. Og da står cameraet på høyeste følsomhet. Har prøvd alle 3 stillene for følsomhet, men jeg blir ikke dus med dette cameraet. Kanskje bare jeg som har vert uheldig med mitt...... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil anbefale deg å gå på ebay eller utenlandske aktører å søke. Der får du knall kameraer til under halvpris fremfor her i Norge., eneste minus er at du betaler noen 100kr ekstra i toll,men du har mye mer igjen for det. send meg ei pm mld om du vil ha adresser.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det er og ein test av nye, mindre og lettare viltkamera i 04\2012 utgåva av Jakt.

7 kamera i prisklasse 1690-4990

 

Test resultat:

9\10 Reconyx Hyperfire Semi Covert IR HC 500 4990,-

8\10 Moultrie M-100 mini 1890,-

8\10 Scout Guard SG560-8M 2390,-

8\10 Wing Cam 1690,-

6\10 Leupold RCX-1 3090,-

6\10 Cuddeback Attack IR 2290,-

6\10 SpyPoint Tiny-W 3199,-

 

 

Er det nokon som har erfaringa med desse viltkamera?

Link to comment
Share on other sites

Noen som blir med og lage en facebook gruppe som tvinger produsenten av plotwatcher til og lage denne med nattfunksjon???

Hadde vært det perfekte viltkameraet ved reveglugga, har personlig funnet ut at viltkameraer ikke dekker behovet da 8 av 10 skutte/sette rever IKKE er innenfor de 15-20 metrene ett viltkamera dekker effektivt. Plotwatcher går i hvilemodus uten lys - hadde det hatt IR funksjon så hadde det vært perfekt for å finne happyhour'en til reven om natta

 

Noen som har noen velprøvde alternativer som dekker store områder natterstid? Driveway patrol og åtevarslere funker dårlig - har ikke glugga utenfor huset akkurat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...