Jump to content

Vihtavuori N-160 krutt


BowFreak84

Recommended Posts

Leser i ladeboken for tiden, og der står at de ikke vil oppgi ladedata på skytterlagskrutt siden det varierer fra lot til lot, men når jeg ser på ladedatane til 6,5x55 er samtlige patroner oppgitt med ladadata til N-160. Kikker så på jakt og friluft sine sider, og der står N-160 oppgitt som skytterlagskrutt.

 

Noen som har en grei forklaring på det?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

J&F oppdaterte hjemmesiden under nachspiel :wink: N 160 er ett normalkrutt som skal ha små lot forskjeller. At kansje mange skytterlag bestiller store kvanta kan hende.

Link to comment
Share on other sites

Skulle ikke forundre meg i det hele tatt, min erfaring med J&F er at prisene er en helt annen når man kommer og kjøper enkelte ting... Sist jeg kjøpte en boks Norma 19 betalte jeg 367 kr for en boks, på nettet str det at prisen er 202 kr. Når jeg kom hjem og oppdaget det sendte jeg en mail ang dette til J&F for å høre om det var en viss mengde jeg måtte kjøpe for og få den prisen, fikk til svar at det var det ikke og at prisen gjaldt i butikken over skranken også. Når jeg da svarte at jeg synes det var litt pussig siden jeg netopp hadde betalt 367 kr fikk jeg aldri noe svar...

 

Hadde jeg hatt muligheter til og handle en annen plass hadde jeg nok mest sannsynlig gjort det, men de er nå enerådene her nede, "den grønne mafia" som mange kaller dem.. :P

 

Men for all del, treffer man på den rette i butikken der får man god service.

 

Men nå ser jeg at det sporet litt av her egentlig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...