Jump to content

Peltor WS SportTac


Lawman

Recommended Posts

Flott at peltor har tatt til fornuft og brukar 3.5mm stereo plugg, i staden for den sjeldne inngangen på den gamle sport tacen, den gamle modellen tykkjer eg er drit. Den har dårleg passform og dempar dårleg ved bruk av briller. ser ut som på biletet at den nye har betre polstring og komfort.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har Sportac(ikke WS) og kan ikke si at jeg er helt fornøyd med dem. Jeg synes de demper for dårlig rett og slett. Selve elektronikken funker fint men dempingen i seg selv er for dårlig til bruk på skytterbane. Til jakt er det sikkert mer enn godt nok. Brukte før Wurth(laget av 3M før de kjøpte opp Peltor) elektroniske hørselvern m/FM radio og de demper mye bedre men de er svære! Det er nesten så jeg føler at Sportac-en ikke demper noe særlig i det hele tatt selv om jeg skrur av mic'en. Kan virke som de sitter litt for løst på hodet til tross for at jeg har tilpasset bøylen til hodet mitt. Litt skuffende da jeg fra før av har sverget til Peltor foruten Wurth hørselvernet jeg også har.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sliter også litt med dette.

Synes de har blitt dårligere med årene.

 

Må få den lokale sjappa til å bestille ett slikt sett:

http://www.aeo.no/node/335054" target="_blank

 

Mener det stod at disse skulle byttes en gang eller 2 hvert år jeg, men har ikke sett noen som har disse for salg.

Disse er for standard SportTac, vet ikke om det er forskjell.

 

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...