Jump to content

Pølser og annet Norsk Snadder Made in Thailand


Jasmine Bar

Recommended Posts

Hei alle matvrak.

Har starta litt med pølsing her i Thailand basert på hva andre har ærfart hjemme her på Kammeret. I 30 graders varme er det litt andre kriterier enn hjemme i Norge. Håper å kunne dele litt med dere oppe i Nord og samtidig kanskje komme i kontakt med andre som driver og eksperimenterer under varmere himmelstrøk. :oops:

Link to comment
Share on other sites

Min bedre halvdel stapper pølser som bare det for tiden. Resultatet er langt fra Vossakorv enn så lenge, men det nermer seg. Problemet er at fettet ikke vil holde seg sammen med kjøttet. Pølsa skrumper og veska forlater pølsa så snart jeg skjerer i den. For lite potetmel, for lite elting og helt sikkert ikke kaldt nok?? :x

Oppskrifta:

1,4 kg kjøtt

450 gr spekk

3,9 gr pepper

40 gr salt

100 gr potetmel

1 liter hønsebuljong

Spe til passe konsistens

Røykast i ca 3 timar

 

Trekke som vanlig på 80 grader i 20 til 30 minutt.

Skulle vel vera heilt standar Vossakorv dette. :D

 

Synspunkt????

Link to comment
Share on other sites

Heisan Ivar, skal ikkje påberopa meg erfaring med pylsing i 30 plussgrader, det er vel heller sjeldan kost om hausten på Voss.. :)

 

Men kan prøva å gje deg eit par tips. Veit ikkje erfaring du har med pylsing, i denne tråden her, har eg prøvd å samla litt tips og triks når det gjeld slike ting :

Tråden om pølsemaking :

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=5&t=12312

 

Grillkorv utan mjøl/potemjøl :

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=5&t=59954&p=652644

 

Hvis du lagar små kvanta som oppskrifta di tilseier, so prøv å bruk ein stor balje, som du fyller med litt is, deretter behandlar du kjøtet og deigen i mindre kjerald oppi stampen med is, for å halda deigen nokolunde kald..

 

Trur ikkje du har for lite potemjøl, det skulle halda rikeleg med den mengda du har der, du kunne faktisk brukt mindre og.. Trur at mengden med kraft, tida du eltar, eller korleis spekket er og korleis spekket er blitt kverna, kansje er grunnen til dette..

Bruk mindre kraft, det er nok med 4-5 dl på den mengda der. Elt kjøt og spekk med salt og krydder, til alt er ein skikkelig seig masse. So vispar du inn potemjøl i krafta og sper du deigen med krafta.. Elt deretter til deigen er seig igjen ( kor seig den blir, er avhengig av kor mykje du sper den med og tida du eltar, ser du at du ikkje får den særlig seig og fast, so har du spedd for mykje, eventuelt elta for lite )

Og so bør du også la deigen få kosa seg i kjøleskapet til neste dag, før du pylsar, for at den skal setja seg med smak og verta fin på konsistensen.. Og so kan du fint ha litt meir spennande krydder i den, enn berre pepar.. :)

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å røyka pølser i går og det blei noe rare greier. Varmrøyka, ble kansje litt varmt. mellom 90 og 97 grader i 4 timar. Smaken blei god og pølsene såg veldi bra ut heilt til vi tok dei ut da datt de sammen. Blei slappe, skrukkete og ikkje delikate utseendamessig. Ga pølsene eit raskt oppkok i vann og da kom de tilbake til det som ser ut som skikkelige pølser. La de så på kjøkkenbenken for kjøling og denne gangen hold de formen. Det er nå vi ikke skjønner noe.

Skulle lagt med noen bilder her, men det fikk eg ikkje til. :evil: Men det ligger bilder på faceboka.

https://www.facebook.com/pages/Jasmine- ... 2610441646

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Lutefisk uten Tørrfisk.

Ja det går faktisk godt. I staden for import eller gode venner som tar med i bagasjen fra det kalde nord brukar eg frossen loins fra nordatlantisk torsk. Den er lett å få tak i her i Thailand. Denne legg eg direkte i kaustisk soda. 5 gram per liter vatn. Ettersom fisken svell opp ein del må eg ofte tilsetta meir sodablanding etter 1 døgn. lar den ligge slik i 4 døgn. Vatnar den så ut i 6 til 7 døgn, vakumpakka med litt salt på fisken og deretter i frysen.

Vatning i 6 til 7 døgn er lenge, men det må bli slik da rennande vatn ikkje er tilrådelig her. Temperatur på 22 grader er alt for risikabelt. Brukar is i vatnet heile tida og skiftar vatn 2 ganger for døgnet. Fisken blir tint i micro og dampa i ca 20 min. Servert med heimelaga ertestuing, sprøsteikte bacon terninger, senneps saus og kokte poteter. Smakspanelet, som bestod av 1 bergenser, 1 trønder og en stuert, påstod at denne lutefisken var bedre enn den de selger hjemme i Norge. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Mauser68.

Veit ikkje heilt om eg skal tolka komentaren possetivt eller negativt. :winke1:

Nett ferdig med spekepølser. Spanande å sjå korleis det går. Slit litt med fuktigheita i klimakammeret. Har 1 lammelår hengande allerede og det ser ut og luktar som det skal. Spekemat generellt er på prøvestadiet og ser lovande ut. Varmrøykt makrell, og spekemakrell er suksess. Kjem med bilder av heile greia etter kvert. Følg med, følg med.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...