Jump to content

Deler til Para Ordnance


dragonen

Recommended Posts

Jeg trenger en skrue av type

http://paraproshop.com/para-parts/pisto ... 3-p12.html

 

Så vidt jeg forstår er heller ikke skruer, som er laget for bruk på våpen, lov å sende fra landet der borte, så jeg ble henvist til deres norske agent. Denne har sluttet med PO, og Ing Aaberg har overtatt agenturet. Derfra er det ingen respons å få, så vil gjerne ha tips til andre forhandlere av PO deler, gjerne i utlandet, The Land of the Free ekskludert

 

Takker

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro at det er Para-USA som er kranglete for å være på den sikre siden og for å slippe å forholde seg til irrasjonell, amerikansk lovgivning og derfor ikke selger "våpendeler" fra nettbutikken sin.

 

I følge Brownells' webside har de ingen restriksjoner på disse skruene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare opplevd det med småprodusenter som ikke har planer om å eksportere.

Om Para-USA ikke er registrert som eksportør blir jeg svært overrasket. Hvordan kan de da selge pistoler og deler til distributørene sine?

 

Har trådstarter forsøkt å bestille fra Brownells?

Link to comment
Share on other sites

Ser virkelig ikke hva vitsen med det personangrepet der var, da de fleste andre 1911'ere faktisk går an å bytte omhverandre noe så simpelt som noen grepskruer/foringer. Om Para krever spesialdeler laget i titanium som deretter er velsignet av en prost, så sier det mer om Para enn en "zinkpistol" det går an å skaffe deler til, som igjen passer til det meste annet i 1911 ;-)

 

Når det gjelder å skaffe noe annet enn "zinkpistolen" (som forøvrig danket ut en "ordentlig" pistol til x-antall tusen på lørdag) så er det planen, men etter å ha brukt månedens våpenbudsjett på ei rifle til 20K, så kan ikke det gjøres noe med enda ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...