Jump to content

PPC kurs i Østfold


Rawlins

Recommended Posts

Takker for tips, da blir det nok PPC kurs på undertegnede 9.juni. Blir og første gang jeg skyter med min Python som har har ligget parkert i skapet i et par mnd nå uten å bli skutt med :shock: Har snart pussan ihjel.....Og om det er mulig, kokurranse i Sarpsborg 16.juni. I den anledning har jeg et spørsmål ang hylster, jeg ser i reglementet at det står at hylsteret må dekke avtrekker på pistol. Gjelder det samme for revolver?

Link to comment
Share on other sites

Min gode herr rla du burde da vite bedre... :lol::lol::lol:

 

Akkurat nå er det rett, men i det kommende reglementet er det ikke skilt på revolver og pistol.

Så for framtiden må nok avtrekkeren dekkes på revolver også, men på PPC-kurs kommer ingen til å bli jaget for en slik detalj.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ok. Takker for svar. Da møter jeg opp på PPC kurs med hylsteret jeg har og så får jeg satse på å ha nytt i hus før eventuell konkuranse. Btw, får men "bestått" kurs med engang? Slik at jeg kan delta i konkurranse helgen etter?

Link to comment
Share on other sites

Det blir teori fra kl 10.00 på Kurud skytebane oppegård, og skyting deretter, fra ca 12- 1300, Dette skal bli gøy, og alle er velkommene. meld ifra ar du kommer til min mail.

 

Trenger du å låne noe , finnes det muligheter.

 

Mvh tom Robert Sletta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...