Jump to content

Hvilke ringer? Victory Diavari 3-12x56 på Rem. 700.


xxaxx

Recommended Posts

Har akkurat kjøpt meg en brukt Victory Diavari 3-12x56 med lys, brukte selvfølgelig dobbelt så mye som jeg hadde budsjetert med ( og tre ganger så mye som jeg betalte for rifla, er det ikke slik det skal være :winke1: ). Men ettersom jeg er enerådende hersker i heimen ble overskridelsen kjapt innvilget 8) Noe må jo feriepengene brukes til.

 

Men må ha nye ringer til herligheten, jeg har Leupold standard baser på en Remington 700, så hvor høye ringer trenger jeg?

Hær er basen jeg har.

http://www.wingevapen.no/index.php?do=product&id=793" target="_blank" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Ville vurdert å bytte basene med en picatinnyskinne.Da har du ca 1000 forskjellige ringer å

velge mellom.Det ligger ett sett Recknagelringer til salgs her inne,det skal være

dugandes greier.

 

 

Synes det er mange nok å velge mellom nå. Ønsker ikke å konstruere flere dilemma en nødvendig. Blir nok bare å bruke den kikkerten på rifla så har ikke behov for noen hurtigløsninger eller noe sånt.

 

Har vært å handlet høye ringer, kikkerten er annkommet Tromsø så får vel montert den i dag. Håper det skal gå med high, super high var ikke å oppdrive her i byen så da må jeg bestille i såfall og være prisgitt postens raske leveringstid...

 

Kjøp Burris Signature ringer med plastforingb ala Sako/Tikka. Da får du ikke ringmerker på kikkerten og annenhåndsverdien på kikkerten øker med 1000.- ++

 

hmmm, du har et poeng. Er det noe jeg kan bruke i mellom på Leupoldringene slik at ikke jeg setter riper?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...