Jump to content

Anschutz 1427. Samme som 54 eller 64?


Raptr92

Recommended Posts

Hei!

 

Fattern har en gammel anschutz stående, som jeg holder på å pusse opp. Problemet er at jeg ikke vet hvilken modell det er... :oops:

Står "anschutz biathlon 1427" på løpet, så jeg antar jo at det er modellnavnet, men finner jo ingen andre som ser likedan ut når jeg googler... Jeg tror det er 64 eller 54 :P

Trenger å vite dette da jeg skal kjøpe skinne for kikkertmontasje -> http://www.diproductsinc.com/Products.aspx?CAT=3599

 

 

Noen som har peiling?

 

TAKK!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bygd om en tilsvarende til jaktfelt i 22 klassen. Bytt stokk og sett på kikkert så er du i gang!

 

Er det barebare å sette på kikkerten? :P Skinna er jo krummet mellom sporene, og de fleste kikkertfestene ser ut til å være flate(?), eller er jeg bare fryktelig dårlig til å lete på nett.... Trodde nemlig at jeg måtte kjøre på med en slik skinne som jeg linket til i første post :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heisann!

 

Da er børsa ferdig og innskutt. Ble en BSA essencial 3-9x40 AO på toppen, kjempe fornøyd hittil. Opptikken er klar helt ut i kantene, og jeg ser ikke noe grøt i motlys. Blir spennende å se hvor lenge det holder :D

 

Prøvde børsa på banen istad(50 meter), ganske kraftig vind og snø.... vårstemning :P RWS går best i børsa uten tvil, 5 skudds samling på dimmen til en 50øring :D

 

Prøvde også ut "ABS standard plus", "CCI velocitor"(hullspiss), "WIN-laser"(hullspiss) og "ELEY club".

Samlingen etter 20 skudd(rangert):

1 RWS

2 ABS, ELEY

3 CCI, WIN

 

Blir mer testskyting når sola kommer!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Hei

Jeg har en sønn som bruker en 1427 som rekruttvåpen til skiskyting. Baksiktet har dessverre fått seg en kakk og er ikke helt til å stole på. Hvis noen av dere som har satt på kikkertsikte kan tenke dere å selge dioptersiktet er jeg interessert. Kan også være interessert i en hel orginalstokk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...