Jump to content

Laser trening, hvor og hvordan?


CCOB

Recommended Posts

JEg har leita etter ett system for laser trening dvs. skyte med laser våpen eller legge laser kule i kammeret for og få sikte treninga inn, når våpenet løftes. Er det noen her som har tips til systemer som ikke koster en formue og lar seg bruke til dette, jeg ser jakt relatert utstyr innen dette feltet er det en del av, men jeg finner ingen ting til pistol. Forslag tas i mot med takk.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som har tips til systemer som ikke koster en formue og lar seg bruke til dette, jeg ser jakt relatert utstyr innen dette feltet er det en del av, men jeg finner ingen ting til pistol.

For enkletskyld, hvor går smertegrensa for st dette koster en formue?

Det er vel en del systemer på markedet men de fleste med stor treningsverdi i koster fort litt kroner.

Link to comment
Share on other sites

Dette dukket opp i ett søk: Lasertreningsgreie, men om det har noe for seg aner jeg ikke. Tror det er for litt avansert form for tørrtrening av noe slag.

 

Har selv brukt ett par forskjellige skytesimulatorer (Scatt? og ett eller annet annet firma) ifb med studier, men det var vesentlig mer avanserte greier til montering på matchvåpen, med diverse ledninger, pc og annet...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...