Jump to content

Bear attack bue


audiurs4

Recommended Posts

Hei!

 

Lurer på å begynne med litt bueskyting, og har lyst til å kjøpe en jaktbue. Har sett på bear attack buen som jegerkompaniet selger. Noen som har noen erfaring med denne buen?

Er denne buen egnet som en nybegynner bue eller er den for kraftig? Har null erfaring med buer.

Link to comment
Share on other sites

det jeg kan si er at jeg kjøpe en slik for et år siden ca

nå er den solgt og jeg skyter mathews :) Bear er..rett og slett dårlig utførte buer som camoen flasser av på

om du skulle kjøpe en bue av jaktkompaniet kjøp heller PSE eller annet :) har hatt mye kontakt med Bear i usa direkte på telefon og mail selv snakket

med sjefen og kan vel si at jeg er ikke imponert over servicen men det viktigste for deg som nybegynner er og velge en styrke som ikke ødelegger deg fysisk

da har du ikke noe igjen av gleden

 

skal du ha god service og oppfølging av jaktkompaniet ring Tommy Kallekodt Tlf 91778628

han er en av eierene der kjempe koselig kar og snakke med 8)

 

lykketil med bue valget 8)

 

men du bør og ta deg en tur innom siden til Arve Vestgård kan vel ikke si annet enn at jeg forguder han :mrgreen: uten han ville jeg vel lagt hele bue hobbyen på hylla for et årsiden :roll:

http://www.vestgard.no/

Link to comment
Share on other sites

Kan anbefalle Arve på det fulleste ja. Neste bue jeg skal ha blir fra Vestgård. Jeg tok turen til han for å fikse bua mi i dag faktisk, og han kunne sakene sine. Enestående service og en hyggelig kar. Han har et arbeidsrom som er fult av trofeer og bilder som gjorde meg paff. Hvis du bort på østlands-ommerådet anbefaller jeg deg å kombinere en svensketur til Charlottenberg med en tur innom Vestgård, han bor bokstavelig talt en åshøyde unna Sverige. Han har mange buer og tilbehør liggende i butikken som du kan ta og føle på. Spesielt viktig er det å kunne kjenne på dravekta av buen. Jeg trener regelmessig og tenkte jeg har ingen problemer med en 50 til 60# bue men der tok jeg feil. Må trene opp "bue"-musklene en del ja. Og et annet tips er å ikke dra dit etter du har trent. Jeg var støl i bryst, rygg, skuldre og armer i dag og sleit med å dra opp bua mi så det ble ingen skyting :P

Link to comment
Share on other sites

Har vært der ja :) begynner og få inn teknikken min nå :)

Arve har gitt meg mye inspirasjon, hjelp, tips og råd :) for meg har han vel blitt mer enn en levrandør han er også min mentor :)

lurer jeg på noe så ringer jeg arve trenger jeg noe ja da ringer jeg arve, var foresten arve som ga meg tipset til riktig teknikk som jeg sleit med

jeg er foresten veldig veldig stolt av bue utstyret mitt 8) jeg kjøpte for ikke lenge siden en 90 x 90 blink av arve med all weather target av arve

fikk god hjelp og beskrivelse til stativet også :) nå står det en flott bue bane snart klar når jeg flytter i juni 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...