Jump to content

Jegerpakka.no - erfaringer?


tgjersoe

Recommended Posts

Holder på å skrape sammen et noenlunde fornuftig antrekk til høstens jakt. Mye å velge i, mye som er dyrt også...

Men, er det noen som har erfaringer med støvlene (Fjellkongen / Gronell) og dressen (Hekseringen) som de selger hos jegerpakka.no?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk aldri hørt om dette stedet før jeg. Men jeg kan ikke si noe annet enn at dette så veldig bra ut, og til priser som passer min lommebok. Jeg har nettopp handla på Jahtijakt, så ny dress og utstyr er uaktuelt.

 

Lykke til til den som kjøper, og kom gjerne med tilbakemld.

 

Jeg kommer med tilbakemld. på jahtijaktpakka mi, da sesongen er over.

Link to comment
Share on other sites

Har Jahtijakt Camopakken. Er godt fornøyd med den. Brukte den under elgjakta ifjor da det kom en liten snøstorm mens jeg lå på post. Jeg lå helt åpent til og fikk stormen rett på meg. Jakken hold meg både varm og tørr, men siden jeg hadde vært så lur å legge meg rett på snøen med bena, ble jeg ganske forfrossen etterhvert... Men ellers så funket buksen bra, både i kald vind og regn. Til den prisen så vil jeg garantert anbefale den.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ha for store forhåpninger,kenneth32. Jeg vant et JathiJakt premium-sett på nm i figurjakt. Jakka er like vanntett som en trebåt som ikke har sett vatn på 30 år...

 

Hm, det hørtes ikke akkurat lovende ut for meg i høst da gitt, men jeg har samme camosettet som han under her, så da håper jeg han har rett :mrgreen:

 

Hvis ikke, så blir det en uggen jaktsesong :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...