Jump to content

Litt om meg, da.


Quote

Recommended Posts

Jeg har vært medlem her i snart fire år, så helt ny er jeg ikke. Har lest en del på forumet, uten å postet noe.

 

Så jeg får slenge inn en liten introduksjonspost. Jeg er 20 år, født og oppvokst i Ytre Sogn i Sogn og Fjordane. Siden jeg var 7-8 år, så har jeg vært med faren min på hjortejakt. Dette ble tidlig min største lidenskap, og selv som liten ble jeg med faren min på turer i fjell og mark. På grunn av at jeg har vært med i spillet en god stund, så har jeg opparbeidd meg en del erfaring og ikke minst opplevelser som jeg aldri kommer til å glemme.

 

Jeg er den typen som er så glad i jakt at jeg med glede reiser ut i styrtregn på jakt, og kommer like glad hjem igjen.

 

Tok jegerprøven da jeg var 15, og stilte med rifle på ryggen som 16-åring. Låner fremdeles rifle av faren min siden han har tre rifler, men bruker hovedsaklig en Sauer 202 Jaktmatch i kal .308 - og herlig tyskeroptikk fra Zeiss.

 

Og nå, som 20-åring og med tre sesonger bak meg har jeg tatt seks dyr.

 

Så det var litt kort og greit om meg. (:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...