Jump to content

Problem med innskyting


Espsol

Recommended Posts

Heisann.

 

Har problem med min nye sauer 202. Under innskyting kjem eg aldri i senter på 100m. Skota ligg 10cm til venstre, da er kikkerten skrudd til maks justering. Kikkerten er ein zeiss classic 2,5-10x50. Det er weaver stål baser med leupold qwr ringar. Kan det vere basene som sitter skeivt på kassa? Har ikkje tukla med basene, dei var montert då eg kjøpte rifla. Har de nokon råd til kva eg kan gjere? Viss basene er skeive, må det då borast nye hol for å rette det? Er det mogleg det er ringane som er "defekte" ?

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som et montasje-problem ja, spes siden justering på kikkerten er skrudd til max. Både rifla og kikkerten er bra ustyr, og ringene/basene fungerer det også - dersom det ikke er noe feil med dem (selv om det selvfølgelig finnes alternativer..!!) Dersom du ikke er helt stødig på montasjer bør du forhøre deg med noen som har erfaring, som kan hjelpe deg med montering og testing.

Link to comment
Share on other sites

Har fikla med ringane i dag, det visste seg at dersom eg snudde ringane vart det heilt noko anna.

Lettelse at det ikkje var basane som var skeivt festa. Det vert uansett nye ringar då eg ikkje stolar heilt på dei her lengre.

Nokon som har gode tips til solide ringar, kan godt vere faste.

Link to comment
Share on other sites

Monteres ikke kikkerten på løpet på Blaser riflene? Jeg er sannelig ikke sikker på hva som menes med:

har også sett et tilfelle hvor boringen i låsekassen var boret skjeift (på en blaser)

Er det innfestingen av løpet du mener var boret skjeft?

Link to comment
Share on other sites

Saken er vel heller den at Blaser har ikke noe hull til kikkert montasje som er borret skjevt i kassen, da Blaser har verken hull til montasje eller låskasse.

Som nevnt over så står kikkert montasjen til Blaser på løpet, i noe de har valgt å kalle sadelmontasje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...