Jump to content

Karantenetid og flytting


Nord

Recommended Posts

Hei kammerfolket

 

Etter å ha lest litt rundtom om forskjellige klubber som kjører forskjellig praksis ønsker jeg å vite hva dere tenker.

 

 

Jeg har nettop begynt med pistolskyting, og er nå 3,5 mnd ut i prøvetiden før jeg kan kjøpe eget våpen.

Samtidig har jeg byttet jobb, og er på flyttefot.

Ønsket er jo selvfølgelig eget våpen som er stelt, ikke klikker og kjenner 100%.

 

Dere ser vel hvor jeg vil hen nå..?

Må jeg gå nye 6 smertefulle klikkete måneder før jeg kan tenke på søknader, eller overføres denne tiden til ny klubb?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Kan du få det skriftlig fra "gammel" klubb når du ble medlem samt vise til aktivitetslogg tror jeg ikke det skal by på problem med "overflytting" til ny klubb.

Men hvorfor ikke bare spør i ny klubb (eller her på kammeret, mulig noen her er i styret i din nye klubb) hvordan de håndterer slike saker

 

Jørn

Link to comment
Share on other sites

Du har jo uansett betalt medlemsskap i gammel klubb ut 2012. Så hvorfor ikke levere søknad ut fra dette medlemsskapet, supplert med bekreftelse på ytterligere aktivitet i ny klubb? Så slipper du å satse på at våpenkontoret skal unngå å si at du må ha 6 mnd i ny klubb. Evt spør våpenkontoret der du skal flytte.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge ting kan dokumenteres så har jeg inntrykk av at dem som sitter på våpenkontoret er veldig greie mennesker. De er nok greie uansett men har sine rettningslinjer å følge.

Har du en hyggelig attest i fra begge klubbene og totalt 6 mnd'ers aktivitet så går det garantert fint.

 

Om det ikke går fint så går det nesten garantert i din favør, du får bedre tid til å velge riktig når du skal kjøpe :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...