Jump to content

X3M1


Litago

Recommended Posts

Har vår/sommer modellen som poncho, funker veldig bra og jeg er svært fornøyd. På duejakta har jeg stort sett droppet kamonett og satt meg ned med kun denne, og har ikke hatt noen flere problemer enn med nett. Samme gjelder ærfugl- og skarvejakt. Har dog litt lett for å henkte seg fast i kvist ol, og nettingen tåler, som Bentarild sa, ikke så alt for mye. Hagla har dessuten hatt en lei tendens til å huke tak i armhullene, neste jeg kjøper blir dress. Kan ellers tenke meg at ponchoen heller ikke er optimal for bueskyting, da jeg vil tro armene vil synes godt under skuddet. Dressmodellen vil nok være bedre her òg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har også vinterdressen :) går vel litt lett hull på nettingen ja, men det kommer jo helt ann på hvordan du bruker den. Synes denne dressen gjør jobben godt!

Opplevde at en tilfeldig skiløper passerte meg på 5 meters hold da jeg låg å lokket :P De andre på jakt laget har vansker med å se hvor jeg sitter på post :P anbefaler denne på det sterkeste!! :)

Link to comment
Share on other sites

Har den grønne sommer modellen. Tåler nok ikke veldig mye juling men kan skrive under på at den kamuflerer godt. Første gang jeg prøvde den var under lokking i bukkejakta, fikk bukken inn på 1 meter og den sto der mellom 5-10 sek! (kødder ikke). Har ikke brukt den veldig mye i høst men skal en uke til Skottland i slutten av mars så da får vi se om den tåler sniking og åling i den skotske lyngen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...