Litago Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Sitter og ser på Camo til bruk ved bue jakt noen som har testet X3M1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bentarild Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Har testet vintercamoen virker greit den, synes det går litt fort hull på nettingen som camo stoffet er sydd fast i.. Man blir ganske usynlig med den, visker greit ut konturene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Del Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Har vår/sommer modellen som poncho, funker veldig bra og jeg er svært fornøyd. På duejakta har jeg stort sett droppet kamonett og satt meg ned med kun denne, og har ikke hatt noen flere problemer enn med nett. Samme gjelder ærfugl- og skarvejakt. Har dog litt lett for å henkte seg fast i kvist ol, og nettingen tåler, som Bentarild sa, ikke så alt for mye. Hagla har dessuten hatt en lei tendens til å huke tak i armhullene, neste jeg kjøper blir dress. Kan ellers tenke meg at ponchoen heller ikke er optimal for bueskyting, da jeg vil tro armene vil synes godt under skuddet. Dressmodellen vil nok være bedre her òg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heiho Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Har også vinterdressen går vel litt lett hull på nettingen ja, men det kommer jo helt ann på hvordan du bruker den. Synes denne dressen gjør jobben godt! Opplevde at en tilfeldig skiløper passerte meg på 5 meters hold da jeg låg å lokket De andre på jakt laget har vansker med å se hvor jeg sitter på post anbefaler denne på det sterkeste!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted February 13, 2012 Author Share Posted February 13, 2012 Høres veldig bra ut folkens skal ta og ta en titt på den takker for alle svarene jeg har fått! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolbe-Rolf Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Har den grønne sommer modellen. Tåler nok ikke veldig mye juling men kan skrive under på at den kamuflerer godt. Første gang jeg prøvde den var under lokking i bukkejakta, fikk bukken inn på 1 meter og den sto der mellom 5-10 sek! (kødder ikke). Har ikke brukt den veldig mye i høst men skal en uke til Skottland i slutten av mars så da får vi se om den tåler sniking og åling i den skotske lyngen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolverine67 Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Har tenkt en del på dette med kamo. Dersom den skal brukes til snikjakt, må den være slik at den ikke hekter I kvister. Dersom det er lokkjakt er det vel greit. Jeg gikk til innkjøp av en groundblind for postering og lokkjakt. Du sitter tørt og fullstendig kamuflert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted February 13, 2012 Author Share Posted February 13, 2012 jeg er en stor fan av walk n stalk men jeg er også fan av Blinds og spesielt Treestand mulig vanelig fleece er best i treestand og blinds? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 noen som har testet X3M1? Ett søk på forumet gav 105 treff. Står en del der. http://www.kammeret.no/forum/search.php?keywords=X3M1&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jml Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Har den grønne dressen (spring green), og den funker som bare f på kråkejakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxophilos Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Synes denne var imponerende. Bildet er sikkert photoshoppet og stelt litt med, men likevel... T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolverine67 Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 En god kamodress er ikke å forakte, men det koker uansett ned til lyd og ikke minst lukt når man jakter hjortevilt. Du kan være fullstendig usynlig og det hjelper ikke en dritt hvis råbukken lukter deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts