Jump to content

Sør Afrika I år?


Wolverine67

Recommended Posts

Lurer på om noen har tenkt seg sørover, langt sørover I år?

Vet om et tilbud fra anerkjent outfitter på 1000 us dollar for 5 dagers jakt inklusiv 1 impala, 1 blesbukk og 1 vortesvin. Henting, bringing Johannesburg er også inkludert. Dette er 2:1 jakt, enten rifle eller buejakt. Det er også mulig å skyte en southern greater kudu for 900 us dollar I tillegg. ( inntil 47 tommer, 100 us dollar per tomme over.) Har lyst til å slå til på tilbudet, men ingen av jaktkompisene mine har fått Afrikafeber desverre... :mrgreen:

Så hvis noen føler kallet, kan vi diskutere tur..

Er egentlig mest interessert I buejakt I denne sammenhengen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

God tur Hallgeir!

Hva står på programmet bortsett fra store glupske fisker?... :mrgreen:

 

Skal du fiske fra stranda? Ser ganske rått ut, når de fanger stor hai fra sandstranda.

Har du tenkt på å kombinere med seljakt? Tror det går an å jakte sel I Namibia. Det hadde vært noe eget....

Link to comment
Share on other sites

Ja skal fiske Hai fra stranda, kan risikere å få stor hai på kroken, tror det skal bli artig, og får jeg fisk på kroken tror jeg det blir tøft for arma med å pumpe denne inn på grunna, men spennende ja garantert.

 

Primært så skal jeg jakte en Elan, og åtejakt på Flekkete Hyene, (og ja den har jeg lisens på, slik at jeg får eksportert den), ellers så blir det det som måtte dukke opp, Springbuck, Black wildebeast, osv, har også tilbud om en problem leopard, men egentlig ikke så mye interesert da den ikke er eksporterbar...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...